Jürgen Benitz-Wildenburg, director PR in cadrul IFT Rosenheim
"Cu timpul, parteneriatul institutului nostru cu revista Fereastra s-a consolidat, in prezent aceasta colaborare fiind deja traditionala. IFT Rosenheim a incurajat permanent dezvoltarea unor relatii stranse.cu mass media de specialitate, considerand ca........"
 
ing. Ovidiu Marius Dirmon - director general Profine Romania
"Profine Romania, companie ce promoveaza pe piata autohtona sisteme din PVC marcile Trocal, Kommerling si KBE, va fi prezenta, pentru a treia oara, la Conferinta Internationala pentru Sisteme de Tamplarie si Fatade Euro-Fereastra 2008, in calitate de partener oficial........"
 
Alexandru Oancea, reprezentant marketing si PR VEKA ROMANIA
"Anul trecut, compania noastra a sprijinit pentru a doua oara evenimentul EURO Fereastra. Ne-a bucurat interesul producatorilor de tamplarie pentru ultimele noutati tehnice si de vanzari din domeniu. Totodata, am apreciat evolutia conferintei de-a lungul timpului si........"
 
Vladimir Peta-Velin, director general al Dualsoft
"Compania noastra a participat la ambele editii ale conferintei EURO Fereastra, in calitate de sponsor. Astfel, am avut posibilitatea de a prezenta avantajele si dezavantajele implementarii de solutii IT in productia si gestionarea activitatii pe piata autohtona de tamplarie termoizolanta........."
 
Viorel Ruseti, director general – Strial
"Din punctul meu de vedere, editiile trecute ale conferintei Euro-Fereastra au abordat teme interesante pentru producatorii de ansambluri termoizolante, iar reprezentantii invitatii sa sustina prelegeri au fost corespunzatori........."
 
Anca Popa, consilier tehnic al Patronatului Producatorilor de Tamplarie Termoizolanta
"Sunt de parere ca la editiile trecute ale conferintei EURO-Fereastra au fost abordate teme de interes pentru producatorii de tamplarie termoizolanta, fapt confirmat si de numarul de participanti prezenti la evenimente........."
 
George Maier, director de marketing - Citadinia
"Participarea la editia de anul trecut a conferintei Euro-Fereastra mi s-a parut utila, deoarece am primit informatii cu privire la aplicarea marcajului CE, astfel incat, in acest moment, etapele pentru aplicarea insemnului comunitar ne sunt foarte clare. ........"
 
Teodora Sararu, director de marketing – Send \'92
"Din perspectiva unui producator, cea mai importanta tema abordata in cadrul conferintei EURO-Fereastra de anul trecut a fost problematica aplicarii marcajului CE. In ceea ce priveste acest subiect, ne-au fost foarte utile informatiile cu privire la........"
 
Maricel Vicol, director general - Modern Ambient
"Deoarece aceste intruniri sunt interesante pentru producatorii de tamplarie, fiind foarte multe subiecte de expus, consider ca evenimentul nu se poate desfasura intr-un interval mai scurt........"
 
Cristina Arad, director general – Alumni
"Mi-ar fi placut foarte mult sa fi participat nu doar la editia din 2008 a conferintei EURO-Fereastra, ci si la cea din 2007. In calitate de furnizor de echipamente pentru realizarea tamplariei........"

Parteneri institutionali:

Organizatori:
Asociatia Producatorilor de Materiale de Constructii din RomaniaCIROM Ministerul Fondurilor Europene AVIR ECONET ANMAR ADUCSIEAR
ROGCB BPIE AAECAHK ARACO PPTT PSCARIC
OAR UAUIM AICPS ARISIAIIROUTCBCTDS